Trainingen

Informatie

Trainingen

Herman Boon ministeries geeft verschillende trainingen door het land. Alle trainingen worden gegeven op aanvraag. Voor de volgende trainingen kun je ons uitnodigen als kerk of organisatie: 

Gebedstraining
De gebedstraining is ontstaan omdat heel veel mensen en kerken niet beseffen waarom gebed zo belangrijk is. In deze cursus, die we geven door heel Nederland leer je wat het belang is van gebed, maar ontvang je ook tools om een gebedsleven op te bouwen. 

De onderwerpen zijn: Wat is gebed? Waarom is gebed zo belangrijk? Bidden hoe doe je dat? En de strijd rond gebed.

Jeugdwerk
Gods hart voor kinderen en tieners is erg groot. Jezus zegt in Lukas 18:16 “Laat de kinderen tot mij komen.” Als kerk mogen wij van deze tekst prioriteit maken. De kindertijd is de belangrijkste periode van een mensenlevens, daar leer je namelijk de fundamenten van het leven. Wij mogen het faciliteren dat kinderen en tieners in aanraking komen met Jezus. Hiervoor zijn kinder- en tienerwerkers nodig die kinderen en tieners in de aanwezigheid van God brengen en ze discipelen tot sterke leerlingen van Jezus.

Er is een cursus voor kinderwerk en een cursus voor tienerwerk. In deze cursussen leer je het belang van kinder- of tienerwerk, krijg je praktische handvaten om kinder-of tienerwerk in de praktijk te brengen en word je persoonlijk bemoedigt om aan de slag te gaan met deze mooie doelgroep.   

Pastoraat
Al sinds 2004 organiseert Herman Boon ministries jaarlijke vier keer de bidden&vasten conferentie. Pastoraat is een belangrijk onderdeel van deze conferenties. Steeds meer mensen in Nederland hebben professionele zorg nodig. Veel van die zorg heeft te maken met de vraag “wie ben ik?” De kerk zou hier een mooie rol in kunnen spelen, aangezien wij onze Maker kennen. Daarnaast kan iedereen wel eens behoefte hebben aan een luisterend oor, goed (Bijbels) advies of begeleiding.  Het is daarom belangrijk om een getraind pastoraal team te hebben in je kerk of organisatie.

In deze cursus leer je hoe je mensen door middel van praktische stappen kan helpen om een sterker fundament te krijgen, je leert hoe je mensen kunt begeleiden in hun persoonlijke proces en je ontdekt hoe Jezus mensen vrij wil zetten van geestelijke blokkades.

Nodig ons uit
De minimale deelname voor de cursussen is 50 personen.

Voor vragen of het organiseren van een in je eigen kerk neem contact met ons op via het contactformulier hieronder. We horen graag van je!

Inschrijven

De trainingen bestaan uit 3 dagdelen: een vrijdagavond (19.30-22.30) en een zaterdag (10.00-17.00). De kosten hiervan zijn 10euro per persoon.

Op dit moment kun je je inschrijven voor de volgende trainingen:

Contactformulier voor meer informatie

Vul het formulier hieronder in voor meer informatie over onze trainingen.

Let op: Dit is geen inschrijfformulier voor een training.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.